Friday 14 October 2011

Selamat Datang.. Ahlan Wa Sahlan

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat pembaca semua, nama saya Rosli Bin Suyot  dan saya bersama Takaful Ikhlas kerana inilah syarikat takaful terbaik dalam pertimbangan saya. Saya di bawah Naungan Madani Agensi- Takaful ikhlas bertempat di Seksyen 9, Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan.

Buat Pembaca yang masih belum mempunyai perlindungan dari Takaful Ikhlas, bermulalah dari sekarang sebelum ia terlambat. Pada pandangan saya ketika kita di timpa musibah (mohon tidak terjadi) tiada siapa yang dapat membantu kita dari segi kewangan. Disinilah peranan penting Takaful Ikhlas yang berkonsepkan 'Bantu Membantu'.
 


Dengan menyertai pelan takaful yang disediakan kita sebenarnya memenuhi perintah Allah untuk sentiasa membuat persiapan menghadapi situasi yang tidak dijangka.Persiapkanlah nafkah untuk isteri dan keluarga jika sekiranya secara tiba-tiba kita dipanggil bertemu Allah. Persiapkanlah diri kita sebelum diuji dengan penyakit kritikal yang tidak disangka.

Dengan menyertai pelan ini jiwa jadi tenang, ibadah berterusan...insyaAllah

Cr. Rosli Suyot
019-2769017

No comments:

Post a Comment